Indulona je vnímaná ako retro značka. Je považovaná za svetový unikát v oblasti krémov, s tradíciou siahajúcou ešte do čias Československa. Našim zámerom bolo umocniť dojem retra, ale zároveň vytvoriť značku so sviežim súčasným vzhľadom.

Typografické logo je vytvorené z namieru navrhnutého fontu. Toto písmo je inšpirované vytlačeným krémom z tuby. Charakter fontu umocňuje dojem retro značky.

Koncepčne sme vychádzali z pôvodného obalového dizajnu. Písmom sme však cielene kopírovali tvar tuby a využili tak celú plochu obalu. Vizuálna identita je postavená na repetitívnosti loga. Takýto vzor umocňuje sugestívnosť a výraz značky. Dôležitú úlohu zohráva aj použitie podkladových farieb. Tie vychádzajú z pôvodnej farebnosti, sú však posunuté do pastelovejších odtieňov, aby dizajn nepôsobil až tak technicky.

Sú hodnoty vašej značky zrozumiteľné pre zákazníkov? Ak si nie ste istý, je čas porozprávať sa.

Stretnime sa