Cieľom projektu bolo vytvoriť logo, obalový dizajn a komunikačnú stratégiu pre novú značku Greentica. Spoločnosť sa zaoberá výrobou CBD a CBG olejov. Zákazníkom chce ponúkať tú najvyššiu kvalitu spracovania 100 % naturálneho konope.

Spoločným menovateľom pre všetky produkty je konope. Preto sme v logu použili symbol konopného listu, ktorý priamočiaro komunikuje so zákazníkom. V logu sme zadefinovali aj polygonálny grafický štýl, ktorý sme uplatnili aj pri tvorbe obalov.

Balenie olejov má v zákazníkovi vzbudzovať dojem vysokokvalitného produktu. Aby sme sa vyhli prvoplánovému riešeniu v tmavých farbách a zlatej razbe, zvolili sme kombináciu minimalistickej typografie a naturálneho charakteru papiera. 100 % naturálne produkty majú v tele spôsobovať pocit oslobodenia a uvolnenia stresu. Ústredným motívom obalov a preto stali polygonálne protréty zvierat žijúcich v divokej prírode.

Naša spoločnosť ešte nie je dostatočne pripravená na produkty vyrobené z konope. Ľudia si ho často mýlia s THC a myslia si, že produkty majú psychotropné účinky. Sloganom sa snažíme zmeniť myslenie spotrebiteľov a prezentovať im pozitívne účinky produktov.

Sú hodnoty vašej značky zrozumiteľné pre zákazníkov? Ak si nie ste istý, je čas porozprávať sa.

Stretnime sa
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky, budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.
Čítať viac